Klubtur 2018 - Ven rundt den 1. september

Klubturen til Gilleleje – den 1. og 2. september er ændret til et et-dags arrangement lørdag den 1. september, hvor vi mødes i klubhuset til morgenmad – sejler rundt om Ven – og afslutter dagen med en festlig grill aften i klubhuset.

Programmet er som følger:

Vi mødes til fælles morgenbord i klubhuset kl.10:00. Sejlklubben serverer te, kaffe og morgenbrød. Under morgenmaden præsenteres dagens sejlads.

Vi sejler rundt om Ven og efter endt sejlads mødes vi igen i klubhuset, hvor vi har tændt grillen og nyder vores medbragte mad. Der kan købes øl, vand og vin til favorable priser. Husk kontanter eller benyt Mobile Pay.

Svar udbedes senest 28. august på mail: tilmeld@vedbaek-sejlklub.dkmed info om: Skippers navn, mobilnummer, antal voksne og børn der deltager samt følgende oplysninger om båden: navn, bådtype og sejlnummer.

Prisen for deltagelse er kr. 100,- pr. deltagende båd. Beløbet bedes indbetalt via MobilePay til 66705 samtidig med din tilmelding.

Med sejler hilsen

Jørgen Kjærgaard