Indbydelse til Sankt Hans Aften

Det er med stor fornøjelse at Vedbæk Sejlklub inviterer til Sankt Hans Aften ved det nye klubhus, fredag den 23. juni for alle klubbens medlemmer, nye som gamle. Det bliver en smuk aften, hvor vi hilser midsommeren velkommen i godt selskab med midsommervisen og Sankt Hans bål på Sydstranden ved 21:30-tiden.

<!--more-->Pak picnickurven med dine egne lækkerier til grillen, og tag familien med til en hyggelig aften på vores store sydvendte terrasse. Vi tænder op i grillene fra kl 19.

Der kan købes øl, vand og vin i klubhuset til favorable priser. Husk kontanter eller benyt Mobile Pay.

Svar udbedes senest 21. juni på mail: tilmeld@vedbaek-sejlklub.dk med info om antal voksne samt børn der deltager, af hensyn til indkøb af drikkevarer.

Bestyrelsen i Vedbæk Sejlklub glæder sig til at se jer alle til en hyggelig fejring af Sankt Hans.