Standerhejsning for sæsonen 2017 lørdag 29. april kl 13

Vedbæk Sejlklub inviterer hermed til standerhejsning for sæsonen 2017 ved det nye klubhus, lørdag 29. april kl 13.  Husk tilmelding - læs videre herunder.

<!--more-->

I den forbindelse inviteres alle klubbens medlemmer, nye som gamle, til at deltage i en hyggelig eftermiddag hvor der vil blive serveret lidt lækkert fra grillene samt lidt koldt at drikke til de voksne.

Tag gerne familien med og hils på de andre medlemmer og få en snak om at vinteren er forbi og sæsonen står for døren, fyldt med kommende aktiviteter for alle aldre, og niveauer.

Til de mindste i familien vil der blive gjort klar til snobrød mm. samt lidt sødt efterfølgende.

I forbindelse med standerhejsningen søsættes og døbes vores nye gummibåd.

Svar udbedes senest 25. april på mail: tilmeld@vedbaek-sejlklub.dk  med info om antal voksne samt børn der deltager.

Bestyrelsen i Vedbæk Sejlklub glæder sig til at se jer alle til en hyggelig eftermiddag på havnen.