Sæsonens sødeste kapsejlads: Spangsberg Flødebolle Cup

Klar til sæsonens sødeste kapsejlads?

Spangsberg Flødebolle Cup

For rigtig mange kapsejlere er Spangsberg Flødebolle Cup, arrangeret af Vedbæk Sejlklub, den helt rigtige afrunding på en aktiv sæson. Flødebolle Cup’en er en distance-kapsejlads på Øresund, og afholdes i år søndag den 1. oktober.

Som noget nyt er der tilføjet en ’cruising’ turklasse uden krav om målerbrev. Her kan alle deltage, store som små og hurtige som langsomme. Klassen er oplagt til en hyggesejlads med familie og venner.

Uanset om du sejler kap- eller tursejlads, så sørger Spangsberg for at det bliver en sød sejlads. Hver båd får en lækker goodiebag med på turen, og efter sejladsen er der præmier, mole-øl/vand og grill.

Du kan gratis lægge båden i Vedbæk Havn fra fredag den 30. september til mandag den 2. oktober. Sejladsen starter fra Vedbæk, går rundt om Tårbæk Rev og Hven, og er i alt på 25-30 sømil.

Hovedpræmien i kapsejladsen er er, foruden æren, en daglig flødebolle til et helt år: 365 stykker! Og der er mange andre fine præmier, bl.a. lodtrækningspræmier til såvel kap- som tursejlere. Så der er gode muligheder for at komme hjem med en præmie.

Bureauet i Vedbæk Sejlklub åbner kl. 8.00 og første start er kl. 10. Dagen afsluttes ved 17-tiden med havnehygge og præmieoverrækkelse.

Klik her for yderligere information og tilmelding