Vi har fået et æresmedlem

Vedbæk Sejklub har på en ekstraordinær generalforsamling vedtaget en ændring af klubbens vedtægter, så der nu kan udnævnes æresmedlemmer. Vedtægtsændringen var oppe på den ordinære generalforsamling, men kunne ikke vedtages da der ikke var 2/3 af klubbens medlemmer tilstede. På en ekstraordinær generalforsamling regnes der med de fremmødtes stemmer, og her stemte begge tilstedeværende for forslaget.

Samtidig blev det vedtaget at godkende indstillingen af Per Kaare Andersen som æresmedlem. Per bliver dermed første æresmedlem af Vedbæk Sejlklub. Begrundelsen for indstillingen af Per er, at han været medlem af Vedbæk Sejlklub siden 1983 og dermed været i klubben i 40 år. I den tid har han gjort en stor indsats for klubben som kasserer i ikke mindre end 16 år ad 2 omgange. Han har desuden været stævneleder på Gordons Gin Cup i 12 år.

Derfor skal der lyde en stor tak til Per Kaare Andersen for indsatsen og det lange medlemskab.