Har du brug for en hånd ved mastekranen?

Som et forsøg er der i år etableret et tilbud om at man kan deltage i nogle masteteams, hvor man hjælper hinanden med at sætte mast på bådene. Hvert team består af tre skippere/både, og til formålet er det aftalt med havnen, at mastekranen reserveret til teams´ene. Den er dog ikke reserveret til Vedbæk Sejlklub, så også ikke-medlemmer kan få en hånd.
Team 1 råder over mastekranen den 22. april fra kl. 7.30-10.30, Team 2 den 29. april og Team 3 den 13. maj.
Skal man bruge mere end tre par hænder, må skipper selv stille med ekstra hænder. Der er ingen krav for deltagelse udover at man selv skal have sat mast på, og synes at det kunne være hyggeligt at indgå i et team.
Man tilmelder sig et team ved at sende en mail til Lars Hasselager - lars.hasselager@gmail.com - hvor man angiver bådnavn, skippernavn, ønske til dato(-er) og telefonnummer.
Tilmelding sker efter først-til-mølle princippet. Ved tilmelding vil man samtidige blive inviteret til at deltage i en Facebook-gruppe, hvor man kan holde sig opdateret om status på teams mv.
Lars Hasselager tager sig af den indledende koordinering med at fordele interesserede på de forskellige teams og cirkulere kontaktinfo, hvorefter det er teamet selv der står for evt. videre koordinering i tilfælde af sygdom, framelding m.v. Initiativet skal derfor ses som hjælp til selvhjælp.