Ligastævne for H-både den 13-14. maj

Vedbæk Sejlklub er vært for Ligastævne for H-både, som afholdes den 13. til 14. maj i år. Der bliver mange spændende sejladser de to dage, hvor de bedste H-båds sejlere møder op.

Vær med på vandet
Vedbæk Sejlklub råder selv over hele tre fine H-både, der fik nye kapsejladssejl sidste år og dermed er klar til kamp. Uanset, om du brænder for at være fremme i feltet og vinde, eller måske sejler med fordi det er sjovt at være deltager i sådan en begivenhed, så har du nu muligheden.
Du skal blot anmelde et team til en af klubbens H-både. Den danske H-båds klub giver tilskud til deltagergebyret ved Ligastævnet. Den ansvarlige skipper skal være medlem af Vedbæk Sejlklub og have indløst en licens til at sejle vores H-både. Dette koster 1.200 kr. for hele sæsonen. Besætningen bør være fra Vedbæk Sejlklub, men dette er ikke et krav.

Der er brug for hjælp
Ud over at være deltager i selve Ligastævnet, så får Vedbæk Sejlklub også brug for en masse frivillige til at hjælpe med alt muligt - lige fra indkvartering af sejlere udefra til administration, mærker, sikkerhed og meget mere. Du må meget gerne melde dig til kapsejladsansvarlig Lars Olesen Larsen, hvis du kunne tænke dig at give en hånd - enten den ene eller begge dage.